PRVÝKRÁT V SPIŠSKEJ NOVEJ VSI: Pred každým výletom si nájdite kvalitné ubytovanie


Rada navštevujem nové miesta a fotografujem mestské pamiatky, historické a architektonické klenoty a popritom spoznávam miestnych ľudí, zvyky, gastronómiu. A tak som zavítala aj na Spiš.

O Spišskej Novej Vsi sa mnoho popísalo. Chcela som sa však prejsť aj osobne po rekordne dlhom námestí, aby som na vlastné oči videla okrem iného aj vychýrenú kostolnú vežu a z nej výhľad až na Tatry.

Keďže mám rada kvalitné služby a čisté diskrétne ubytovanie, tak som starostlivo hľadala niečo, čo by vyhovovalo mojim nárokom. A narazila som na Ubytovanie na Odborárov. Fotky a popis vyzeral fajn, no internet a recenzie toho znesú veľa. Izbu som si rezervovala a tešila som sa na výlet. A keďže rada cestujem vlakom, tak som pri výbere ubytovania dbala aj na blízkosť od stanice.

Po príchode do Spišskej Novej Vsi som sa za pár minút dostala pešo až na adresu ubytovania, kde ma s chlebom a "šmalcom" privítali milí majitelia. To bola predzvesť príjemného výletu v meste, v ktorom asi nebude núdza o dobrosrdečných ľudí. Potešilo ma, že to nemám pešo ďaleko ani do centra a napriek tomu som počas celého pobytu mala súkromie a pokoj. Žiadny krik pod oknami a v uliciach, na ktorý som bola zvyknutá z mnohých iných miest. A tak sa mohlo začať poznávanie Spišskej Novej Vsi a fotenie momentiek do môjho blogu.

Fotenie ma chytilo už odmalička. Budovy, ľudia, príroda. Chcela som zvečniť všetko a prostredníctvom fotiek ukázať svetu svoj pohľad na okolie a na zážitky. Keď som vyrástla, začala som cestovať do iných miest, no vždy iba v rámci Slovenska. A máme tu naozaj nespočetne veľa pekných miest, prírodných úkazov, zákutí a samozrejme mnoho zaujímavých ľudí, zvykov a príležitostí na dobrodružstvá. A každé mesto žije svoj vlastný príbeh, so svojimi vlastnými osobnosťami a vzťahmi.

Do centra som sa dostala rýchlo. Milo ma prekvapilo množstvo ľudí, posedávajúcich na terasách, v parku alebo prechádzajúcich sa po námestí. A to námestie naozaj stálo za to vidieť. Parky lemované z oboch strán obchodmi, reštauráciami, kaviarňami, barmi. Ako veľký obchodný dom pod holým nebom, v ktorom nájdete všetko. Napriek tomu je v Spišskej veľa iných možností na nákupy a zábavu. Veľa iných parkov, podnikov či športovísk aj mimo centra. Mnoho možností na trávenie voľného času s rodinami, s deťmi, s partnermi, priateľmi, alebo osamote. Denný aj nočný život, ktorý sa presúva z terás a lavičiek do barov a na diskotéky. Všetko v rámci veľkosti samotného mesta. Žiadne Las Vegas. No možnosti pre veľkých aj malých, starých aj mladých, veriacich, letno aj zimno športovo založených, pre romantické duše, aj pre ľudí vyhľadávajúcich adrenalínové zážitky.

Počas pekného víkendu v Spišskej Novej Vsi som mala možnosť spoznať pár ľudí, ktorí ma prekvapili svojou otvorenosťou a dobrou náladou. Čo to mi o meste povedali. Aj o rôznych kauzách, situáciách, krivdách a o miestnej politike. Ukázali mi, kde sa dobre najem, čo všetko si môžem odfotiť, kam si zájsť do prírody a kde sa večer môžem zabaviť. Pretože mám rada aj nočný život a hlavne v meste, v ktorom som prvýkrát. Rada spoznávam nových ľudí, pozorujem ich zvyky a milujem fotografovanie nočnej atmosféry námestí, budov a života v uliciach. Do niektorých miest sa aj kvôli nočným zážitkom a zábave rada vraciam.

Spišskú Novú Ves určite rada navštívim zas. A viem, kde sa opäť ubytujem, aby som si po tých dlhých dňoch mohla odpočinúť v tichu a pohodlí. Možno už nie sama a slobodná, ale s deťmi a manželom, aby som si mohla odniesť aj hlbšie zážitky spolu s rodinou a iný druh zábavy.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

SPIŠSKÁ NOVÁ VES: VÝLET, KTORÝ NEOĽUTUJETE

PRÍRODA V NAŠOM REGIÓNE A TIPY NA ZIMNÉ TRÁVENIE VOĽNÉHO ČASU

TOMÁŠOVSKÝ VÝHĽAD: INŠPIRÁCIA K NÁVŠTEVE SPIŠA A SLOVENSKÉHO RAJA